Kripto Bağış

AY DA ENAZ 450 ETN OLDU (THANKS RİCHARD ELLS )



100 ETN Yİ GEÇTİĞİ HALDE ÖDEME ALAMAYAN ARKADAŞLARA HEM YORUMLARDAN NE YAPMALARI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİM VE BU VİDEO DA DA ANLATTIM İZLEYİN.
AYRICA YENİ 3 REFERANSIMA TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİM.

MOBİL MADENCİLER " RASYONEL BEKLENTİLER " İLE İLERİ Kİ YILLARDA ETN'NİN DİĞER ÜLKELERİN GSM OPERATÖRLERİ İLE YAPACAĞI ANLAŞMALAR SAYESİNDE FİYATININ ARTACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.

ŞİMDİDEN NE KADAR ETN BİRİKTİRİRSENİZ O KADAR İYİ OLUR.

UMARIM " RASYONEL BEKLENTİLERİMİZ " DOĞRU OLUR VE ETN İLE İYİ BİR KAZANÇ ELDE EDERİZ..!

DÜZELTME; ETN FİYATI DÜŞTÜĞÜ İÇİN KONTÖR AL SAYFASINDA FİYATLAR ARTMIŞ OLABİLİR. ( VİDEO DA ETN FİYATI YÜKSELDİĞİ İÇİN DİYE BAHSETMİŞİZ..! ) 

KANALIMA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN KRİPTO SEVER " İYİ VE GÜZEL İNSANLAR "..!  ;)



Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Okadar kazidik yıllardır 6dolar kyc nedir kullanıcı ve müşteri olmamız ve bcl yi tanıttığımız yetmiyirmu

    YanıtlaSil
  2. Bu 6dolar kyc için olan ödeme iptal olmazsa ben uygulamayı siliyorum kazidiklarim zehir zıkkım olsun kime gidecekse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu madenciliği bitmiş bir proje olan ETN ile ilgili bir yazıdır. BCL ile ilgili yazılarda bu söylediklerinize hem yazı da hem de yorumlarda cevap vermiştik. Bcl nin en son yazılarını ve KYC sürecini okumanızı tavsiye ederim.

      Sil