Kripto Bağış

29 EKİM VE KALPLERDE ÖLÜMSÜZLÜĞE UZANMAK..!


" 29 EKİM VE KALPLERDE ÖLÜMSÜZLÜĞE UZANMAK..! "


" Ben diktatör değilim. Benim kuvvetim olduğunu söylüyorlar, evet, bu doğrudur. Benim arzu edip de yapamayacağım bir şey yoktur.

Çünkü; ben zorâki ve insafsızca hareket etmesini bilmem. Bence diktatörlük, diğerlerini râm edendir.

" Ben kalpleri kırarak değil, kazanarak hükmetmek isterim."

Ben isteseydim derhâl askerî bir diktatörlük kurardım ve memleketi öyle idâreye kalkışırdım. Fakat ben istedim ki, milletim için modern bir devlet kurayım.

" Ben sizlerden biriyim. "

Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim düşüncelerimi, benim duygularımı anlıyorsanız bu yeterlidir. (6 YOLUN BİLGELİĞİ )



Beni övme sözlerini bırakınız. Gelecek için neler yapacağız, onlardan bahsediniz!

Benim adım 'çok içer' diye çıkmıştır. Filhakîka ben, öteden beri içerim. Fakat istediğim zaman bunu keserim, karıştırmam. İçki, sâdece benim keyfim içindir. İçki yüzünden vazîfemi bir an geri bıraktığımı hatırlamıyorum.

Daha gençken, manevralara çıkılmadan önce, muhabbete dalarak sabaha yakın zamanlara kadar içsek bile ben, bazen uyumadan saatinde vazîfem başına gider ve görülecek işi bir dakika geri bırakmazdım.

" İçki ve vazife, iki ayrı şeydir. "

Birbirine dokunacak yerde vazifeyi elbette keyfe tercih etmeli, içkiyi behemehâl kesmeli.

BİLGE ATATÜRK AŞAĞIDA Kİ SÖZLERİNDE " 6 YOLUN BİLGELİĞİNDEN " BAHSEDİYOR..! "
" İki Mustafa Kemal vardır:

Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal.

İkinci Mustafa Kemal, onu “ben” kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizdir!

O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur.

Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onların özlemini çektikleri şeyleri tatmin içindir.

O Mustafa Kemal sizsiniz, hepinizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken Mustafa Kemal odur!
Milletim beni nereye isterse oraya gömsün. Yeter ki beni unutmasın. "

İLİMDE DERİNLEŞMİŞ BİR ACİZ FAKİR KUL " 6 YOLUN 2. BİLGESİ TÜRKİSTAN DİRİLİŞ HAREKETİ MAREŞAL METE HAN OĞUZKAĞATÜRK' ÜN, "

6 YOLUN 1. BİLGESİ ANADOLU DİRİLİŞ HAREKETİ SON MAREŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK'E CEVABI;

" TÜRK MİLLETİNİ SEVDİN, VE O MİLLETİN KALBİNDE ÖLÜMSÜZLÜĞE UZANDIN..!

SONSUZA KADAR HATIRLANACAKSIN BÜYÜK BİLGE ATATÜRK,

SONSUZA KADAR HATIRLANACAKSIN SON MAREŞAL..! "




Yorum Gönder

0 Yorumlar