Kripto Bağış

ALGORAND ( ALGO ) MOBİL CÜZDAN İLE ALGORAND KAZAN.

         ALGORAND ( ALGO ) MOBİL CÜZDAN İLE ALGORAND KAZANMAK.




  Binance borsası Eylül ayında esnek staking programını sonlandırdı. Tabi ben de cüzdanımda Algorand tuttuğum için bu ödülden yararlanıyordum. Binance Eylül ayından itibaren kilitli staking sistemine geçince artık ek olarak algo ödülü almıyordum. Algo ödülü almak için kilitli staking de en az 30 gün Algo bakiyemi kilitlemem gerektiği için katılmak istemedim. ( Özgürlüğü sevdiğim için :) ). Bir aya yakın yine Algorand’ı Binance cüzdanımda tutmaya devam ettim. Algorand sisteminin henüz keşfedilmemiş bir hazine olduğunu biliyordum ve keşfedilmediği içinde şuan ki piyasada hak ettiği yeri almadığı açık ve net olarak görünüyordu. Sonra “ içimden bir ses Algorand hakkında biraz daha araştırma yapmam gerektiğini söyledi “. Çünkü Algorand bakiyemi yükseltmek istiyordum. Araştırmaya devam ederken Algorand’ın Android ve İos sistemlerine ait bir cüzdanı olduğunu gördüm ve telefonuma yüklemeye karar verdim. İlk deneme amaçlı küçük miktarda Algorand gönderdim. İşlem ücreti çok düşüktü 0,01 Algo kesinti oldu ve bir dakika olmadan çok hızlı bir şekilde Binance hesabımdan, Algorand cüzdanıma Algo transferi başarılı bir şekilde gerçekleşti. Sonra yatırdığım Algo dan kaç dakika da bir ve ne kadar ödül alacağımı netleştirmek için beklemeye başladım. Ve ilk Ödülü bakiyem ile orantılı almıştım. Cüzdan da Algo staking yapma imkanı olmasını test ederek ilk Algo ödülümü kazanmak beni gerçekten heyecanlandırdı. Ödülü büyütmek için hemen hiç vakit kaybetmeden Binance hesabımda ki 940 Algorand’ı hızlı bir şekilde Algorand cüzdanıma transfer ettim. Şimdi cüzdan hakkında sizlere öğrendiklerimi resimlerle anlatacağım.

İlk önce Android ya da ios olarak cüzdan uygulamasını play store den indirmeniz gerekiyor.

Uygulamayı telefonunuza kurduktan sonra kendinize ait cüzdan oluşturmalısınız. Bu kısımlarda özellikle cüzdan anahtarınızı çok gizli tutmanız gerektiğini kripto işi ile uğraşıyorsanız bildiğinizi varsayıyorum. Cüzdan oluşturduktan sonra cüzdanı açmak için 8 haneden oluşan bir de pin kodu oluşturmanız gerekiyor. Lütfen bu özel anahtarı ve pin kodunuzu mutlaka bir kağıda yazın unutmaya karşı bir önlem olarak. Pin kodunuzu girdiniz ve cüzdanın içindesiniz diyelim.

Resimde ki gibi ana ekran karşınıza gelecek. Aslında bu ekranda tether yerine siz de Algorand gözükecek. 

 


Tether'i " Add new asset " tıkladığınız da açılan yeni pencereden seçin ve ekleyin. Eklediğiniz de aşağıda ki gibi Algorand'ın altına eklenecektir. Tabi bu ekleme işlemleri için 0,001 Algo işlem ücreti olduğunu unutmayın..!




Aşağıda ki ekrana yukarı da ki ilk resimde Algos yazan yere tıkladığımız zaman ulaşıyoruz. Receive yeşil tuşuna bastığınızda cüzdan adresiniz ve or kodunuz çıkacak bu ikisinden birini kullanarak sıfır olan bakiyenize yükleme yapmak için başka bir borsadan ya da cüzdandan buraya Algo ya da Tether transfer edebilirsiniz. Tether transferi şuan sadece Bitfinex borsasından yapılabiliyor buna dikkat edin.



Cüzdan adresinize ve or koduna aslında bu simgeyi ( or kod sembolü ) gördüğünüz her yerden ulaşabilirsiniz..!

Algorand bakiyesi yüklediğinizde bakiyenize orantılı olarak 9 dakika da bir ödül alırsınız. Ödüller ilk önce " Rewards Since Last Transaction " yazan yere eklenir ve zamanla ana bakiyenizin arttığını göreceksiniz..! Aşağıda ki resim de " Click Here " yazan yere tıkladığınız da detaylı bir pencere açılacaktır..! Ödülü bakiyenize orantılı olarak alacağınız belirtmiştik. Bir örnek verelim benim bakiyem 946 Algo. Her 9 dakika sonra alacağım ödül 0,00946 Algo olacaktır. Şunu da unutmayın Algo ödülü kazanmak için mutlaka en az 1 Algo bakiyeniz olması gerekir. Ve yaptığınız işlemlerin sonucunda Ödül bakiyeniz ana bakiyenize eklenir ve ödül sayacı sıfırlanır bunu da unutmayın. Aşağıda ki resimde 1,430531 Algo eklendiğini bir örnek olarak göreceksiniz..!


Diğer tuşların neler olduğunu anlatalım. Ayarlar ( Settings ) tuşuna bastığınızda aşağıda ki gibi bir ekran karşınıza gelecektir. Buradan ayarlarınızı değiştirebilirsiniz. Gördüğünüz gibi şuan sadece dil olarak İngilizce destekleniyor ancak ilerleyen zamanlarda diğer dil destekleri de eklenecektir.



Yaptığınız işlemlerin bilgileri Bildirimler kısmında gözükür. Aşağıda ki resimde Bildirimler ( Notifications ) tuşuna tıkladığınızda bu ekran açılacaktır.



Kişiler ( Contacts ) kısmında birine ya da bir borsaya Algo gönderdiyseniz ve kişiyi kaydederseniz burada gözükür. Kaydettiğiniz kişiye ait cüzdan or koduna ve cüzdan adresine buradan ulaşabilirsiniz. İşaretlediğim yerlere tıklayarak kişi ekleyebilirsiniz.



Son olarak da Ana ekranda olan bir kaç özelliği numaralandırarak tek bir ekran resminde sizlere anlatacağım.

1. Ana ekranda 1 numaralı yere tıkladığınızda or kod tarama ekranı açılacaktır.

2. Yeşil artı işaretine ( 2 numaralı ) tıkladığınız da yeni hesap eklemek için bir ekran açılacaktır.

3. Or kod sembolüne 3 numaralı yere tıkladığınız da yine Algorand cüzdanınıza ait or koduna ve cüzdan adresinize kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz.

4. Üç nokta olan 4 numaralı yere tıkladığınız da hesapla ilgili diğer düzenleme ve silme işlemlerini yapabileceğiniz ekran açılacaktır.

5. Aşağı , yukarı okları gösteren 5 numaralı yere tıkladığınızda Algo almak ve göndermek için kısa ekran tuşları çıkacaktır.




Evet hep olumlu ve güzel özelliklerden bahsettim şimdi ise bence eksik olan yanlarını anlatacağım.

1. Sadece İngilizce dilini desteklemesi. Çoklu dil desteğinin yakın zaman da ekleneceğine inanıyorum.

2. Şuan sadece Bitfinex borsasından Tether göndermek ve almaya izin veriyor. Yine yapılan çalışmalar bittiğinde diğer büyük borsalardan da Tether göndermek ve almak uygun hale gelecektir.


Algorand mobil cüzdanı indirmek için link https://www.algorand.com/wallet

Sizlere Algorand mobil cüzdan ve özelliklerinden bahsettim. Algorand ile ilgili yeni gelişme ve haberler hakkında da mutlaka yazılar paylaşacağım. Okuduğunuz için teşekkür ederim.





Yorum Gönder

0 Yorumlar