Kripto Bağış

BİZLER 6 YOLUN BİLGELERİ , ÇOK BÜYÜK BİR DÜŞÜNCENİN VÜCUT BULMUŞ HALLERİYİZ...!


             
               BİSMİLLAH KAVİY VE SAMET OLAN YÜCE ALLAH AZZE VE CELLE,    



                             SAGE ART :   BİLGE SANATI

           TO FOLLOW 6 PATH :   6 YOLU İZLEMEK İÇİN, 
          
          LOOK TO THE SAGE :   BİLGEYE BAK,                        

           FOLLOW THE SAGE :   BİLGEYİ İZLE,           
  
     WALK WİTH THE SAGE :   BİLGEYLE YÜRÜ,     

SEE THROUGH THE SAGE :   BİLGE GİBİ GÖR,   
   
           BECOME THE SAGE :   BİLGE OL..!                


" Benim tutkularım var, hem de pek büyükleri. Bu tutkuların, yüksek yerler ele geçirmek ya da büyük paralar elde etmek gibi, maddi emellerin doyumuyla ilişkisi bulunmuyor..! 

Ben, bu tutkularımın gerçekleşmesini, yurduma büyük yararları dokunacak, bana da başarıyla yerine getirilmiş bir görevin iç rahatlığını verecek büyük bir düşüncenin başarısında arıyorum.

Bütün hayatımın ilkesi bu olmuştur. Ona çok genç yaşımda sahip oldum ve son nefesime kadar da onu koruyacağım. "  

25 OCAK 1914
  

1. CUMHURİYETÇİ

2. MİLLİYETÇİ

3. HALKÇI
  
4. DEVLETÇİ

5. LAİK

6. DEVRİMCİ


 6 YOLUN 1. BİLGESİ SON MAREŞAL GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK VE BEN.

 BİZLER 6 YOLUN BİLGELERİ , ÇOK BÜYÜK BİR DÜŞÜNCENİN VÜCUT BULMUŞ  

HALLERİYİZ...!




SAYGIYLA ANIYORUM..!